luni, 2 decembrie 2013

Responsabilitatea spirituală




,,NU CREDEŢI CĂ TOŢI "MAEŞTRII"SPIRITUALI EXAGERAŢI CÂND PRETINDEŢI CEVA OMULUI,PE NIŞTE DREPTURI PE CARE LE A'ŢI PRIMIT ŞI CARE NU SUNT ALE DOMNIILOR VOASTRE?..... OARE CÂŢI BANI A FĂCUT ISUS HRISTOS PRIN FAPTELE SALE???(judecând după mentalitatea "MAEŞTRILOR SPIRITUALI")poate greşesc,îmi cer scuze,dar aşa văd io lucrurile că un maestru ajută omul la nevoie indiferent de religie,şi nu pretinde nimic..”

Voi răspunde întrebării/interpelării, adresate atât de direct. Nu este singura persoană nemulțumită care aruncă biblic cu piatra.
Predau un sistem energetic care se numește ReiKi. La fel ca mulți alții. Acest sistem nu este o religie. Și nici nu gândesc la așa ceva.
Nu predau religie ci un sistem care se învață METODIC, școlărește și mai ales se PRACTICĂ. și mă supăr dacă nu se vine cu caiet și pix ( știu mulți cum e). Dacă a înțeles cineva  că este primit de la ierarhiile cerești direct, nu are decât să aștepte să primească și el. Fiecăruia i se dă după credință și după nevoință (știu că ultima parte se uită, se trece cu vederea).
ReiKi este o Școală, o etapă în dezvoltarea percepțiilor personale ale umanului din fiecare. Și asta se face cu trudă, cu efort. Citind, practicând, informându-te. Așa ajungi să percepi , să înțelegi, să ai o deschidere umană mai atotcuprinzătoare, să descoperi chiar  mai multe…asta e altceva. Dar dacă ai primit inițierea odată, gata, toți ceilalți iți sunt datori și încă și răspunzători de a te informa …. Când vrei tu sau ai chef de conversație asupra trebilor spirituale.
Răspund elevilor mei. Dar în scris mereu nu am timp fizic. Iar ceea ce este  scris poate fi înterpretat. Nu vorbesc de rea credință-intenție.

Și ca să fie un răspuns direct: apostolii au lăsat totul și L-au urmat. Nu s-au văicărit de prețul plătit-pentru că și asta a fost tot o plată dar la care nici nu s-au gândit să o pună în cumpănă. Iar Iisus și-a părăsit casa, părinții – acea perioadă despre care nu se știe. Sigur, nu a făcut un voiaj de plăcere.
Dacă faci inițierea cu un maestru Reiki de ce e cu supărare că te trimit să întrebi nelămuririle tot pe el?! Ce drept are cineva asupra vieții mele, timpului meu?! și dacă deja ai făcut un efort și ai ajuns la un maestru de ce să fie alții datori pentru asta?! Da, un răspuns simplu pot să mai scriu, dar dacă tu nici nu au citit ceea ce am scris și îmi ceri explicații… e o mare lipsă pe undeva.
Iar dacă vrei un botez, o nuntă, o liturghie…plătești sau nu?! Sau aceea nu e plată?! Sau…nu se pune.

Iar este confuzia dintre credință și spiritualitate. Voită de data asta. Stai și tu nopțile și buchisește, învață. Practică și nu cere drepturi de la alții. și mai ales nu îi considera datornicii tăi. și dacă vrei să știi, să afli de la persoana respectivă, poți să ai atâta nevoință încât să te duci ȘI până la ea. Chiar dacă ai și măestria. Dacă simți că mai ai de învățat, nu este nici o jenă. Cunosc oameni care au spus: vreau din nou să învăț de la gradul unu și au ales alt maestru. Trecuse ceva timp  de la inițiere sau …așa au hotărât.

Nu am primit nimic pe gratis. Este un schimb energetic de care e bine aici, pe pământ să ținem cont și să nu confundăm realitățile după bunul plac. Și, pentru că am crezut în asta, recunosc că am primit ajutorul necesar. Pe care atunci când mi s-a cerut explicit, l-am acordat la rândul meu. Cunoașterea fiecăruia este personală. Puterile energetice nu sunt numai ale mele, de acord - prin întrupare toți le avem. Cât ne nevoim fiecare – e alegerea proprie. Energetic- prin diferite manifestări, vom primi. chiar prin PROPRIA energie. fie că e informație, fie că e materială. 

Vrei să primești de la Iisus?! Du-te la mănăstire. Și nu glumesc acum. Alegeți Calea directă prin renunțarea pe care te crezi îndreptațit să o ceri altuia, ca să fie așa a ta. Pentru că acel altul poate a renunțat la multe din cele ce tu nu poți face și a ajuns la ceea ce tu crezi că iți va da, el ca om, pe nimica toată. 
Iar când faci o plată, de orice natură ar fi ea: bani, o floare, o bomboană, o lumânare, o liturghie , e un echilibru energetic. Atât. Altminteri se creează legături despre care nu e cazul să scriu acum. dar puteți să le sesizați singuri.

Așa că, dragi corespondenți de acest gen, aveți încredere în maestrul vostru. Dacă nu, duceti-vă spre altul, dar …nu din fotoliu. La urma urmei , și banii provin din energia muncii proprii.
Iar cei care mă cunosc, știu că tot ceea ce am scris aici e real. Chiar dacă, unii ar vrea să nu fie, le e greu să -și asume responsabilitatea asupra a ceea ce ei doar pot să hotărască.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Voi respecta opiniile fiecăruia. Dar vă rog să aveţi o exprimare decentă. Anonimatul persoanei nu-l exclude pe cel spiritual. Din când in când voi face aici completări la cele publicate pentru a nu interveni în text.