joi, 3 martie 2016

Echinocțiul de primăvară-visul Planetei





Deasupra fiecărei zone fizice este prezentă o Putere energetică. Zona respectivă este un TEMPLU NATURAL ENERGETIC. Multe Temple din care s-au smuls podoabe, ale căror îngrijitori au fost făcuți slujitori sau dacă nu au cedat, făcuți prizonieri și legați prin energii pe care atunci când ȘTII că există le poți desface. Tărâmul acesta EXISTĂ !!!

Și fiecare pom, copac, floare, fir de iarbă ( ce frumoasă e imaginea că există o zânuță mică care îi șoptește ușor. Crești, crești, crești…). Cumva Sufletul ne spune că nu sunt doar  ,,basme de adormit copii” – bine ar să știm și să le dăm mai departe.

Am ales Echinocțiul de Primăvară pentru a pregăti un an. Un nou început.
Marea Natură își cântă secretele pentru noi.

 Ritmurile Naturii au fost marele calendar după care înaintașii trăiau. Au devenit Ritualuri Sacre practicate de către toți cei care din motive foarte diverse le duc mai departe. Acum trăim după alte ritmuri, cronologice, care ne trec ele pe noi.

Ritmurile lunare au dominat viața planetei, implicit a oamenilor. Luna, admirată sau demonizată (intenționat) a rămas doar ca taină a nopților când sufletul suspină a dor și jale.

A rupe legătura cu tărâmurile fizice pentru cele spirituale, poate cauza dereglări fizice și emoționale cărora nu mai știm cum să le facem față.

 Tărâmul fizic ne susține, suntem formați din elemente pe care nu le putem ignora. Ele sunt baza noastră de a deveni una cu întreaga creație
În jurul nostru sunt multe forme de viață care au energii ce vibrează pe alte frecvențe decât ale noastre. Unii le cunosc de multă vreme și se folosesc cu acordul acestor făpturi sau fără acordul lor pentru a stăpâni pe alții. Partea bună (cealaltă față a monedei) este că au păstrat memoria Cunoașterii chiar dacă au înlăturat brutal, pe alții.

A povesti despre Tărâmuri sună a basm. Dar Realitatea lor o vedem mereu și mereu în jur. Face parte și din noi. Există Cristalul de fier care ESTE centrul fizic dar și energo/spiritual al Planetei. Există litosfera formată din aceleași elemente concrete, fizice ca și noi,  a căror vibrații la suprafață au devenit legende frumoase sau intenționat demonizate. A înțelege aceste aspecte e ca și cum ți s-ar lua draperia de pe geam și ai privi nemărginirea devenind una cu ea.

Ritualurile Sacre, la vedere sau ascunse (de ochii profanilor) revin căutând Sufletele care le-au practicat cândva.

Vindecarea Corpului Fizic înseamnă să vindecăm trauma provocată voit sau nu, elementelor care ne alcătuiesc.

Știu că este un efort să accepți aceasta după ce de trei mii de ani sacrificiile animale sau umane, oricât de îmbrăcate în metafore înălțătoare ar fi, au anesteziat și apoi cotropit tărâmul care ne hrănește cu multe energii. Așa am creat cu toții ȘI o pâclă deasupra noastră din care suntem coordonați. Sincer?! Au admirația mea. Am mai spus de faptul că au păstrat Ritualurile.

Dar mai sunt ȘI alte aspecte. Am trecut prin ele și recunosc că mi-au fost învățători. Am înțeles că de-a lungul timpurilor, vieților,  am practicat aceste Ritualuri și cu cât mă opun acum ,,formelor” lor de acaparare cu atât cunoașterea a fost mai mare. Ce făcui?! CE FAC ACUM e important. Ele sunt la … purtător. Informațiile, cunoașterea acumulată le activează. Ce voi face revine să fie responsabilitatea actuală. Asumată!!!

 Și … ceva care mi s-a părut a fi și mai uluitor: faptul că am fost cândva preot/preoteasă și am depus un jurământ face să fiu încă sub incidența acelei legături. CE aleg să fac?! Legăturile ajunse în Bolta energetică de deasupra 4D ( nu mai departe) pot fi ,,tăiate” în Acum. Mă eliberez. E un aspect. Altul este că înțelesurile mele ajung ȘI în structura spirituală, religioasă în care am cândva. Vor ajunge unii de acolo să perceapă ?! se pare că da. Nu e simplu, nu e joacă dar la nivel subtil este deja o realitate. Oricum nu sunt o luptătoare cu platoșă și sabie. Dimpotrivă, arma secretă e în inima mea. Și știu că vom reuși.

Clipa Echinocțiului înseamnă un nou început. Inseamnă plantarea ,,semințelor” (trei, ca în toate basmele) care vor crește până la anul. Se vor împlini. Trei dorințe care vor face parte din Realitate pentru că ACUM le plantăm și e un Timp Magic.

Se spune că suntem Temple Vii! Suntem! Așa că  vom învăța ce înseamnă asta și vom practica propriul Ritual. Dumnezeirea dintotdeauna a lăsat liberă Calea. Numai noi nu am avut încredere să pășim pe ea datorită fricilor.

 Dumnezeu EXISTĂ și e copleșitor să ajungi în prezența Sa. Ne-am folosit de intermediari până acum. Binevoitori sau nu. Credința personală în Forța Divină nu ți-o dă dar nici nu ți-o ia nimeni. Fiecare decide!


Despre dimensiuni și Păstrătorii lor  voi publica zilele următoare. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Voi respecta opiniile fiecăruia. Dar vă rog să aveţi o exprimare decentă. Anonimatul persoanei nu-l exclude pe cel spiritual. Din când in când voi face aici completări la cele publicate pentru a nu interveni în text.