marți, 2 iulie 2013

Umbra


Tot ceea ce credem că nu iubim, este parte din noi, parte care a devenit treptat UMBRA. Ne supărăm când se așează în fața noastră (prin ceilalți), ne înfuriem, ne este și teamă. Dar face parte din noi, suntem noi.
Nu are rost să pierdem timp cu ,,de ce a fost așa ” până acum, de ce nu ni s-a spus. Sunt multe motive și motivații. Dar....OARE AM FOST pregătiți pentru a înțelege?! SUNTEM pregătiți acum?!
Așteptăm  înființarea unei școli speciale?! Zic să nu avem asemenea speranțe pentru că... tot fiecare va trebui să depună efort. Nu TEORETIC . Atât de mulți sunt teoreticieni acum încât .... ! Recunosc că îmi las gândurile să fie ,,ocupate” cu altceva atunci când începe ,,perorația”. Sunt fel de fel de ,,cazuri”. Să ascundă emoții profunde- atunci răbdarea îmi este infinită. Așa am învățat detașarea pentru a nu provoca disturbări și mai mari. Este extrem de necesară.
Implicarea emoțională în povestea celui din fața mea nu face nici un bine. Nici mie- nici ei.
Iar când faci asta de multe ori, începi să ,,vezi” ce este dincolo, văd ,,umbra” care l-a determinat să fie în fața mea. Încerc să nu mă  identific cu această ,,umbră” a celuilalt pentru că ... orice emoție îmi va distrage atenția, voi pătrunde în spațiul celuilalt cu puterea pe care o am, reușind să dau prin emoții, din energie tocmai dizarmoniei. Am văzut  că mulți fac asta  și, evident se simt după aceea secați de energie. Evită apoi persoana respectivă considerând-o ,,vampir”. NU e așa; tu ai dat o cantitate mare din energia ta. În viața de zi cu zi se întâmplă mereu acest ,,schimb”. Face parte din lupta pentru energie pe această planetă.
 De asta iubesc sistemul care se numește ReiKi. Pentru că nu eu sunt donatorul, pentru că și cealaltă persoană începe să perceapă aceasta. Și atunci dacă îi spun că există dumnezeirea care e cea mai totală, uluitoare Forță, care se dăruie și ne dăruie mereu, fără să ne judece, atunci sunt crezută. E uimire și pentru mine de fiecare dată! O cale spre împlinire.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Voi respecta opiniile fiecăruia. Dar vă rog să aveţi o exprimare decentă. Anonimatul persoanei nu-l exclude pe cel spiritual. Din când in când voi face aici completări la cele publicate pentru a nu interveni în text.